Sony Ericsson K660i zwart, wit, groen, rood

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 8 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Sony Ericsson K660i zwart, wit, groen, rood op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

tamara1234 12-09-2009

ik heb deze telfoon nu 4 maanden
ontevreden? Zeker!
hij valt uit onder het bellen onder muziek afspelen
als hij is uitgevallen stelt hij ander thema in.
me knopjes doen het heel vaak niet
muziek hangt vaak vast,
hij zegt dat me geheugen kaart en niet in zit, me Sim inactief is en ga zo maar door

Geen aanrader

brouw 22-04-2009

Na mijn k610i diverse nieuwe modellen van Sony uitgeprobeerd.Helaas moet ik tot mijn spijt bekennen dat de kwaliteiten steeds minder worden.Met name het geluid. De trilfunctie die kunnen ze beter achterwege laten want die is niet meer te voelen bij al die platte modellen.Uiteindelijk via kieskeurig bij de K660i gekomen.Het is een oud model maar met de kwaliteiten van vroeger waar ze tegenwoordig nog wat van kunnen leren.Super!!!!!Besteld bij 2call.Supersnelle service en binnen 1 dag in huis.En erg voordelig.Ik hoop dat Ericsson in de toekomst weer terug komt op hun oude vertrouwde kwaliteit,anders ben ik bang dat ze klanten gaan verliezen

thorfinn70 15-01-2009

Via internet heb ik deze telefoon na lang wikken en wegen gekocht. Heb altijd Nokia gehad, maar de nieuwe modellen van Nokia vind ik veel te goedkoop aandoen afgewerkt met blingbling chroom knopjes. De K660i is een mooi slank toestel, ligt lekker in de hand en de bediening is eenvoudig en ziet er stoer uit.De lemon white was me iets te besmettelijk en heb dus de whine/balck gekozen. Accu hield het eerst maar 2 dagen uit maar het bleek dat het 3G netwerk nogal behoorlijk je accu leeg trekt en via menu / instellingen/verbindingen/mobiele netwerken/gsm-3g netwerken kun je die 3G (umts)makkelijk uitzetten. Resultaat. 3 dagen intensief gebruik en 4-5 dagen bij minimaal gebruik. Met mijn vodafone + zorgeloos internet kun je met een gerust hart snel internetten download vodafone is max 3.6mbs via 3G. Via gprs doet ie het ook verrassend goed.
Ik heb er nu ook gmail opgezet en dat werkt prima en snel.Googlemaps werkt bijzonder goed, echter heb ik nog niet een gps enabler voor een exacte locatie. Nu bepaald ie je positie aan de hand van gsm masten en is een stuk onnauwkeuriger, maar als de dekking goed is komt ie behoorlijk goed uit.Foto's en filmpjes zijn niet echt bijzonder maar ja het is dan ook maar 2 megapixel en ook geen cybershot. Het is voor mij bijzaak. Geluid van de telefoon is kraakhelder.
Kortom een fantastisch toestel voor een goede prijs.

jordy4589 23-11-2008

ik ben al een mooi poosje in het gebruik van de w660i
ik heb er nog helemaal geen problemen mee gehad en ben er erg tevreden over ook ik ben altijd een nokia gebruiker geweest en altijd met het werk stof onder het scherm deze telefoon is echt een aanrader hij is mooi klein en compact en super makelijkt in het gebruik

Bjondy 06-10-2008

Toestel net een paar dagen in bezit en zeer tevreden! Altijd Nokia gebruiker geweest, maar kan dit toestel aan iedereen aanraden! Zelf spelletjes geinstalleerd, cam gebruikt en mp3 speler. Allemaal top!

smetske 05-08-2008

Ben in het bezit van de sony K660I sinds eind mei 2008. Was op het zoek naar een vervanger van mijn 2 jaar oude samsung D800 waar ik heel tevrede ben van geweest. Maar na 2 jaar wou ik wel eens terug iets nieuw. Rondgezocht met een budget in gedachten en kwam niet veel mooie toestellen tegen tot ik deze sony tegenkwam. Op site van sony deze uitgetest en volgende dag gaan kopen. Ben nooit echt wild geweest tegenover sony maar deze is echt prachtig, mooi design en toch ook zeer mooie menu tegenover de andere merken. Werkt heel goed, gemakkelijk ik gebruik. Zeer mooie scherpe display, echt prachtige kwaliteit van scherm. Duidelijk hoorbaar en toch ook mooie foto's met maar 2 megapixel camera. Ik vind het een echte aanrader.

AAAAAAAAAAA 29-07-2008

Deze telefoon is heel erg fijn in gebruik en de camera maakt erg mooie foto's. Het is even wennen na een Nokia maar als je aan SE gewend bent is het hartstikke fijn en mooi toestel. Ook het smsen gaat goed vanwege de toetsen die niet tegen elkaar aanliggen. Hierdoor toets je bijvoorbeeld niet twee letters tegelijk in. Succes, en zeker kopen deze telefoon!

Dutchie 29-05-2008

Vanaf de datum van uitgave ben ik in het bezit van de K660i, limegroen, ben er heel erg tevreden mee.
Zoals gewoonlijk een goede en duidelijke menustructuur. De optie om snel terug te keren naar het beginscherm is er wel want dan kan je gewoon de toets gebruken waarmee je normaal een gesprek beeindigd.